На шляху до педагогічної майстерності

В усі часи педагоги  шукали відповідь на запитання: «Як можна зацікавити учнів, мотивувати їх учитися?» Цій актуальній і важливій і в наш час проблемі була присвячена педагогічна рада на тему: «Мистецтво надихати: що таке мотивація і як вона виникає». Захід був організований і проведений  02 і 03 січня 2024 року у Миколаївській гімназії №52.

На порядку денному педагогічної ради порушували та обговорювали питання формувального оцінювання, структури уроків, емоційної складової освітнього процесу, створення індивідуальної траєкторії розвитку учнів та учениць.

Педагогічна рада мала практичну спрямованість, усі вчителі були об’єднані у п’ять творчих груп, у кожної з яких був свій модератор. Ними стали учителі початкових класів Фоміч І.І., Шаповалова Н.В., Смирнова О.А., учитель  англійської мови Ступарик І. Г. та української мови та літератури Пономаренко С. В. Кожна група працювала над власним освітнім проєктом, а на педраді відбувся звіт із виконаної роботи і обмін унікальним, безцінним досвідом у формі записаних на платформі ZOOM уроків, фрагментів навчальних занять, презентацій тощо.

Участь у цьому методичному заході дала можливість кожному учителю гімназії визначити проблеми формування мотивації учнів та способи їх розв’язання в умовах дистанційного навчання. Стимулювати професійний розвиток педагогів, озброїти  методами і прийомами мотивації навчальної діяльності, удосконалити професійну компетентність і наблизитися до вершини педагогічної майстерності.