Про проведення педагогічної ради

Про проведення педагогічної ради «Формування м’яких навичок шляхом навчання учнів ефективному розв’язанню проблем і ухваленню рішень», або Творчий звіт педагогічного колективу за 2022 рік

Ось і минає ще один рік…. Рік тривог і надій, сподівань і неймовірних хвилювань. Через повномасштабну війну учителі нашої гімназії в черговий раз зустрілися не в стінах рідної школи, а за допомогою відео – конференції ZOOM, щоб підбити підсумки роботи за І семестр 2022/2023 навчального року, поділитися методичними доробками, розказати про досягнення в професійній діяльності. Підсумком копіткої роботи педагогів стало проведення 28 грудня 2022 року педагогічної ради на тему «Формування м’яких навичок шляхом навчання учнів ефективному розв’язанню проблем і ухваленню рішень».
До участі у педраді було залучено більшість педагогів гімназії, бо кожному з учителів є чим поділитися з колегами. Учитель природничих наук і фізики Амбросімова Н.В. продемонструвала методи і прийоми технології розвитку критичного мислення, які вона, як і більшість педагогів, активно використовує на своїх онлайн – уроках. Учитель хімії та основ здоров’я Пилипенко А. М. розповіла про переваги сучасних освітніх інструментів, що допомагають проводити цікаві й нестандартні уроки. Учитель фізичної культури Драгомощенко С.В. у своєму виступі довів, що цей навчальний предмет можна ефективно викладати не лише у спортивному залі, а й під час онлайн – уроків за допомогою онлайн – сервісів та мобільних застосунків. Про переваги проєктної технології навчання нагадала учитель англійської мови Загоруйко Н. Л., а учитель історії Драгомощенко Г. В. поділилася досвідом з питання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Учитель англійської мови Змієвська Г. В. у своєму виступі розповіла про цікаві методи і прийоми, які допомагають ефективно організувати і провести дискусію під час уроку.
Класні керівники 4 – Б класу Толочко С.В., 5 – Б класу Велькова В.М. та 7 – А класу Пономаренко С.В. присвятили свої виступи питанню організації ранкових зустрічей в умовах воєнного часу. Учителі-класоводи надали практичні поради щодо ефективного проведення ранкових онлайн – зустрічей з дітьми.
В ході педагогічної ради не залишилося поза увагою вчителів і питання співпраці з батьками: про роботу з батьківськими колективами під час війни розказали класні керівники 8 – Б класу Крісанова Т. В. та 4 – А класу Смирнова О.А.
Варто наголосити на тому, що рішення, які були спільно ухвалені в ході проведення педагогічної ради, свідчать про те, що вчителі Миколаївської гімназії №52 не зупиняються ні на крок у своєму професійному розвитку, що ні війна, ні інше лихо не здатні завадити рухатися вперед не лише до омріяної Перемоги, а до нових освітніх вершин.